Egy pár nap eltéréssel kereken egy hónapja vagyunk Bordeaux-ban. Íme néhány összesítés, ha árak lesznek, a mellettük szereplő forint a változó árfolyam miatt egyáltalán nem pontos. Az eurók is néhol eltérhetnek egy kicsit, de nagy összegekben nem.

 

Lakbér: kisszoba 320 € (89600 Ft), nagyszoba 350 € (98000 Ft)

Havi bérlet: 27,50 € /fő (7700 Ft)

Étkezés: 85 € /fő (23800 Ft)

Elfogyasztott zöldség- és gyümölcsfélék: zöldalma, alma, banán, körte, paradicsom, borsó, zöldborsó, spenót, rizs

Elfogyasztott ételfélék: sült hús, spagetti, főzelékek, porlevesek, virsli, tojásfajták, birkapaprikás, paprikás krumpli, gyorséttermi étel (mindössze 2x)

Elfogyasztott édességfélék: csokis sütikék (cookies), keksz, gumicukor, Twix, gabonapehely (3 doboz), mogyorókrém, lekvár, arab sütik, banános torta, ...

Az egyetemre egyszeri odaút hossza: kb. 45 perc

Felvett órák száma: 5 -- ez időben lebontva: 15 óra (1ó előadás, 2ó előadás, 3ó gyakorlat, 4ó gyakorlat, 4 és fél óra gyakorlat)

Órák témái: 4 irodalom, 1 gazdaság

Tanárok:

-egy rendkívül művelt, ám szabadelvű és néhol demagóg xenofil férfi

-egy igazán kedves, választékosan beszélő, de elég hosszú órákat tartó férfi

-egy rendes, bár rendet nehezen fenntartó középkorú férfi ("Sss")

-egy picit kesze-kusza anyagot leadó, középkorú nő

-egy fülkarikás, tornacipős, rágós, farmeres, aszottkezű, kriptaszökevény, aki az unalmas óráival magával akarja ragadni a hallgatókat a síron túli világába

(hopp, most találtam egy oroszlán alakú gumicukrot... nyamm... a szerk.)

Szerző: bdx22  2010.10.13. 19:18 5 komment

Címkék: bordeaux egyetem lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://bordeaux.blog.hu/api/trackback/id/tr512369383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

be-rci 2010.10.14. 14:29:06

Ti gyűjtitek a blokkokat? Mert én elhatároztam, hogy amin lehet spórolok, de eddig nem számoltam össze mire mennyit költöttem. :) De a 85 euró az tök jó!

be-rci 2010.10.14. 14:32:36

Azért a 85 euró kajára szép eredmény! Én sem akarok ilyenekre sokat költeni, de még egyszer sem számoltam meg, hogy mondjuk az adott héten mennyi pénz ment el... Ti gyűjtitek a blokkokat?

be-rci 2010.10.14. 14:33:19

Bocs a duplázásért! Az előbb azt írta, hogy nem ment el a komment...

bdx22 2010.10.14. 20:22:40

@be-rci:
Semmi gond a duplázásért, kicsit más volt a tartalom. :)

Van egy szép kis Excell táblázat, amiben felírom az egészet. A blokkokat meg csak addig teszem el, amíg fel nem írtam, utána kidobom. Végülis azért kellett, mert az egyetemi ösztöndíjból semmire nem futja, csak a lakás és a bérlet, és amit meg pluszba sikerül rákölteni, hát azzal vigyázni kell. Úgyhogy ezért indult, hogy átlássuk egy hónapra kb mennyi. Eddig jó, nem éhezünk, de azért el sem vagyunk eresztve. :)
Hiába, egyetemista élet a miénk...
Azért te se spórolj mindenen, hidd el, az ember megérdemel egyes dolgokat ;)

be-rci 2010.10.15. 18:33:28

Mindenen nem spórolok. Ez a baj. Vagyis az, hogy semmi rendszeresség/tudatosság nincs benne. :) Már utaztam, és utazni is fogok, úgyhogy nem vonok meg magamtól mindent. És amúgy is szeretem én a krumplifőzeléket. :D
süti beállítások módosítása